Olen pikkuhiljaa oppinut kulkemaan mieli avoimena ja kalastamaan kohteita, joista voisi löytyä materiaalia nukkekoteihin. Tavoitteenani kun on tehdä mahdollisimman paljon itse käyttäen materiaalina muille turhiksi käyneitä tuotteita. Mottoni on: "toisen roska on minun aarteeni".
Paikallisen huonekaluliikkeen Koti-Siilin myyjä oli talvella kuullut minun haikailevan kangasnäytteiden perään ja eilen kaupassa minut nähdessään kertoi nyt niitä olevan tarjolla. Ja katsokaa mikä todellinen aarre, jätesäkillinen kaikkea mahdollista materiaalia ja kaikissa maailman väreissä. Vähänkö olen onnellinen!!
1683227.jpg

Olen myön miettinyt, miten kiittäisin lahjoittajia ja kertoisin mihin tarkoitukseen lahjoituksia kerjään. Nukkekotiharrastus pelkkänä sanana ei ehkä asiaa tuntemattomalle kerro mistä on kyse. Valmistin siis eräänlaisen kiitoskortin annettavaksi lahjoittajalle. Samalla koen vieväni eteen päin tietoutta tästä upeasta ja monipuolisesta harrastuksesta. Alla kuva kortista.

Kiitos harrastukseni tukemisesta!

 

Tytin nukkekotisivut

http://tytti64.vuodatus.net/


1275818.jpg