Viimeiset paketit tämän vuoden joulukalenterista avautuivat heti aamutuimaan (kuten joka aamu joulukuussa).

Mirella jatkoi hienon hienojen helmitöiden sarjaa tässä peilin kehyksinä. Kiitos todella paljon, on todella mukavaa saada lahjaksi sellaisia juttuja, joita ei osaa itse tehdä.


Meku pisti minulle viimeisessä paketissa aikamoisen haasteen. Lupaan yrittää tämän nukkekodin nukkekodin sisustusta, saa nähdä, miten siinä käy...


Pia oli ottanut vinkin laulusta, : "no onkos tullut kesä nyt talven keskelle" ja lähetti tulevien helteiden unelmointia siivittämään aurinkotuolin.


Sirkan lahja sai minun huokaisemaan ja hiljentymään kiitoksesta ja ihastuksesta. Paketissa oli nimittäin tämä valokuva lapsuudenkodistani ja minikoossa tietysti.


Minä kiitän kaikkia joulukalenterit kanssani vaihtaneita, olette antaneet minulle monen monta hienoa elämystä ja paljon, paljon iloa!

Minun viimeisessä paketissani on joulupukin lahjareki.